anceys

Alla inlägg under december 2011

Av Tova - 26 december 2011 12:38

Ja hej du!

Har funderat lite på att börja blogga igen (ja, har haft massor av bloggar). Glömmer bort att skriva i mina bloggar, och ibland glömmer jag till och med vad de heter. Känner mig lite senil, hehe. Men jag heter då Ance och är av ungdomens år (det där lät fel?). Micke sitter brevid mig och irriterar mig. Han sitter och drar i mitt hår. Haha, han blir aldrig vuxen. Nu kammar han dock mitt hår, så slipper jag ju göra det! En lat människa här vet du.

Men skriver mitt riktiga första inlägg när jag kommit hem från mamma. Sålänge får ni njuta av en riktigt gammal egopic av mig... En riktigt stor en dock!

        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej, jag är då 12 år gammal (snart i allafall). Heter Tova. Är inte så tråkig som du tror, okok.

Undrar du något?

2 besvarade frågor

Omröstning

Är flygande kossor fina?
 Ja för bövlen.
 De är de finaste djuren som finns
 Nej fy.
 Använder de som fläkt.
 Nej de är för...flygande
 ÄLSKAR FLYGANDE KOSSOR ÅÅÅH.
 ...ger femmiljoner för din kossa.
 Vet inte. Är glömsk.
 ...va?
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Skriv något kul till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards