anceys

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Tova - 5 februari 2012 15:57

Har lite bilder från de två senaste veckorna.


   

Moa posar.  


När jag och Moa var o badade


Katla har på sig en BH. Hon blev jättefin, eller hur? :)


En söt liten spargris, och vet du vad?

Den kostade bara 5 kronor!


      

I min skolaaa.


Haha ):



Moa och Annie i skolan, yey.   


 

Yep, jag var på genrepet till melodifestivalen i Lördags med Moa.

Coolt va, träffade Sean Banan.



Vet ni vad som hände i Onsdags? Jag, Annie och Moa skulle filma en sak. Jag hade haft min kamera i skolan. När vi kom hem satt vi lite vid datorn, sedan skulle vi filma och jag skulle hämta kameran i fickan.

"VART ÄR MIN KAMERA?????" nästan skrek jag för den låg inte i jackfickan anymore. Vi gick ut och letade i kylan, vi sa till och med till dem på Fritids att leta efter den. Sedan gav vi upp och jag skulle gå till datorn.

Där låg den.


Presentation


Hej hej, jag är då 12 år gammal (snart i allafall). Heter Tova. Är inte så tråkig som du tror, okok.

Undrar du något?

2 besvarade frågor

Omröstning

Är flygande kossor fina?
 Ja för bövlen.
 De är de finaste djuren som finns
 Nej fy.
 Använder de som fläkt.
 Nej de är för...flygande
 ÄLSKAR FLYGANDE KOSSOR ÅÅÅH.
 ...ger femmiljoner för din kossa.
 Vet inte. Är glömsk.
 ...va?
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Skriv något kul till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards